FOR LEIETAKERE

 

Kortbasert adgangssystem

Bygget er åpent hverdager mellom kl. 7 og kl. 17, men leietakerne kan selv velge hvilke åpningstider de ønsker. Skøyen Atrium har avtale med vaktselskap. Alarmsystemet har direktekobling til vaktsentral.

Drift/Sikkerhet

Kontakt driftspersonell på e-post eller ved hastesaker/krise ring telefon 991 69 458
Driftspersonalet har kontorer i 2. etg. i Drammensveien 147. 

Fasiliteter i bygget 

  • Balansert ventilasjon
  • Kjøling
  • Miljøvennlig fjernvarme
  • Avansert ITV-anlegg som sørger for kontinuerlig videoovervåkning
  • Systemer som er styrt ved SD-anlegg slik at byggets tilstand til enhver tid kan overvåkes
  • EIB-styrte anlegg gjør at temperaturer etc. kan styres etter individuelle behov 
  • Miljøstasjon

Møterom (auditorium)

Skøyen Atrium har ett auditorium til utleie for leietakere i bygget.
Auditoriet har ca 55 sitteplasser og ligger i direkte tilknytning til kantinen i 4. etasje.

Kantine og møtemat

Kontakt kantinen på e-post eller telefon 994 27 067.

bRest AS leverer kantinetjenesten i Skøyen Atrium. 

Frokost serveres fra kl. 7:45 til kl. 8:45.
Lunsj serveres fra kl. 10:45 til kl. 12:45. 
Småsulten serveres fra kl. 14:00 til kl. 14:20.

Eksempler på meny og utvalg finner du her:
- Ukens meny
- Møtematmeny
- Kakemeny

Ta gjerne kontakt direkte for å høre hva vi kan gjøre for deg og ditt arrangement, vi skreddersyr gjerne.

 

Miljø

Skøyen Atrium er opptatt av miljøet og har derfor egen miljøstasjon.
Eget komprimatorområde gjør at leietakerne vil kunne kvitte seg med restavfall, papir etc. på en ryddig og miljøsikker måte.